Alacant celebra el Dia Mundial del Turisme amb activitats infantils i visites guiades

Alacant celebra el Dia Mundial del Turisme amb activitats infantils i visites guiades

El Patronat de Turisme de l’Ajuntament d’Alacant, que dirigeix Mari Carmen Sánchez, ha organitzat diferents activitats durant el cap de setmana del dissabte 25 al dilluns 27 de setembre per a commemorar el Dia Mundial del Turisme, que se celebra el pròxim 27 de setembre.

La vicealcaldessa d’Alacant, Mari Carmen Sánchez, ha indicat que “amb motiu del Dia Internacional del Turisme, que se celebra el dilluns 27 de setembre, el Patronat de Turisme celebra aquesta data per tercer any consecutiu, així que hem planejat tot tipus d’activitats per a tota la família, com a contacontes, activitats de màgia, una visita guiada emmarcada a la ciutat d’Alacant emmurallada, un tour de misteris i llegendes de la ciutat, a més de jornades més especialitzades com és la quarta jornada d’Alacant pel turisme de creuers o la nit alacantina del turisme que se celebrarà per primera vegada el dimecres 29 a les 19 hores en el ADDA. Som conscients de la importància que té el turisme com a motor econòmic per a la ciutat, així que hem de celebrar aquestes jornades a partir d’ara cada any, perquè el sector ha demostrat estar al peu del canó fins i tot en els pitjors moments”.

Amb aquest programa, el Patronat de Turisme pretén impulsar i fomentar activitats vinculades a la mobilitat sostenible, el coneixement de la cultura i tradició d’Alacant recorrent les seues places i els seus carrers, a més de potenciar i promoure entre els ciutadans la importància de cuidar del medi ambient.

Programa d’activitats

Per a commemorar el Dia Mundial del Turisme 2021, es col·locarà un tòtem a l’esquena de l’oficina d’informació turística del port d’Alacant, perquè totes aquelles persones que ho desitgen, puguen fer-se una foto en el photocall amb el Castell de Santa Bàrbara de fons.

El programa d’activitats contempla dues visites guiades de diferent índole per a descobrir la ciutat d’Alacant des de dos punts de vista completament diferents. D’una banda, el “tour misteris i llegendes alacantins” on els visitants podran conéixer les ombres de la ciutat, des dels temps en els quals els pirates assotaven les costes alacantines, passant per l’impacte d’epidèmies i fams, fins als intents d’atemptat o catàstrofes. I per l’altre, la “visita guiada monogràfica Alacant, ciutat emmurallada» on descobrir les restes de muralles, portes, baluards, places i llocs amb històries sorprenents.

Respecte a les activitats infantils, s’ha organitzat un espectacle ple de màgia i humor, en el qual tant adults com xiquets podran divertir-se amb la representació “màgia familiar espectacle destine a la màgia”. Així com la funció “contacontes el castell viatger” en la qual els més xicotets de la casa podran gaudir d’una narració familiar que farà volar la seua imaginació sense moure’s del seient.

Totes dues activitats infantils es realitzaran en el Saló Felip II del Castell de Santa Bàrbara en la vesprada del dilluns 27, i amb un aforament limitat a grups de 40 persones comptant tant als xiquets com als adults que els acompanyen.

Per al desenvolupament de totes les activitats programades per a celebrar el Dia Mundial del Turisme, s’han establit totes les mesures i recomanacions actuals relacionades amb la situació sanitària realitzant d’aquesta manera, activitats a l’aire lliure, però fent major incidència en la distància de seguretat, les limitacions en els aforaments i en el nombre màxim d’assistents a cada activitat.

About The Author

Leave a reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Próximos Eventos

marzo

19ene(ene 19)18:0014jun(jun 14)20:00Alicante. Taller ¿Hablamos de libros?(enero 19) 18:00 - (junio 14) 20:00 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante (2), San Fernando,40Secciones:LetrasTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosAlicante. Taller ¿Hablamos de libros?

30ene(ene 30)20:1529may(may 29)20:15Las películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate .(enero 30) 20:15 - (mayo 29) 20:15 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante, Avenida Dr. Ramón y Cajal, 1 AlicanteSecciones:CineTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosLas películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate

08feb(feb 8)20:0020sep(sep 20)20:00Campanya de Teatre del Mediterrani(febrero 8) 20:00 - (septiembre 20) 20:00 Fundación MediterráneoSecciones:Escena,TeatroTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosCampanya de Teatre del Mediterrani

En Twitter

INFORMACIÓN Y CULTURA CON TODOS-AS PARA TODOS-AS.

La información cultural es un compromiso de los medios, profesionales y colaboradores que desarrollan una labor transformadora y de madurez social que permite elevar la capacidad de percepción de la ciudadanía. Nosotros no sentimos parte de esta historia que compartimos con otros diarios que además son amigos y, por tanto, respaldamos y os invitamos a leer y a compartir.

X