L’Aula de Teatre de la Universitat d’Alacant estrena «Cor i terra» la setmana vinent amb les entrades esgotades

L’Aula de Teatre de la Universitat d’Alacant estrena «Cor i terra» la setmana vinent amb les entrades esgotades

Comencen les estrenes de les Aules Culturals de la Universitat d’Alacant amb la posada en escena de Cor i terra, a càrrec de l’Aula de Teatre de la UA, que portarà al Paranimf de la UA aquesta proposta teatral dimarts que ve, 25 de maig, a les 19 hores.

Amb direcció d’Iván Jiménez, aquest espectacle bilingüe en valencià i castellà que ja ha esgotat les entrades és un projecte d’investigació i de creació col·lectiva de l’Aula de Teatre de la UA sobre l’ecologia i el medi ambient, que intenta reconnectar l’ésser humà emocionalment amb l’entorn natural.

Iván Jiménez detalla que “amb aquest marc excepcional que tenim de pandèmia, darrerament està de moda l’eslògan “cuidem-nos, cuida’t tu i cuida els altres”. El nostre espectacle no va de salvar el planeta, va de salvar-nos a nosaltres, a la humanitat. Estem decidint de manera individual i col·lectiva continuar aquesta deriva consumista que ens provoca infelicitat i, a més, està destruint el nostre entorn. Potser l’espècie humana pot sobreviure, però quin món tindrem d’ací a cinquanta anys? No podrem tornar arrere. El moment de començar el canvi és ara i hem d’entendre-ho a escala emocional. Cal que tornem a fer fèrtils les nostres terres. Necessitem fer créixer les arrels emocionals amb el nostre entorn. Si sentim la terra com a nostra, la podrem cuidar sabent què cuidem. Un altre món és possible, però necessita la col·laboració de tots tant socialment com individualment.

About The Author

Leave a reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Próximos Eventos

marzo

19ene(ene 19)18:0014jun(jun 14)20:00Alicante. Taller ¿Hablamos de libros?(enero 19) 18:00 - (junio 14) 20:00 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante (2), San Fernando,40Secciones:LetrasTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosAlicante. Taller ¿Hablamos de libros?

30ene(ene 30)20:1529may(may 29)20:15Las películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate .(enero 30) 20:15 - (mayo 29) 20:15 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante, Avenida Dr. Ramón y Cajal, 1 AlicanteSecciones:CineTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosLas películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate

08feb(feb 8)20:0020sep(sep 20)20:00Campanya de Teatre del Mediterrani(febrero 8) 20:00 - (septiembre 20) 20:00 Fundación MediterráneoSecciones:Escena,TeatroTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosCampanya de Teatre del Mediterrani

En Twitter

INFORMACIÓN Y CULTURA CON TODOS-AS PARA TODOS-AS.

La información cultural es un compromiso de los medios, profesionales y colaboradores que desarrollan una labor transformadora y de madurez social que permite elevar la capacidad de percepción de la ciudadanía. Nosotros no sentimos parte de esta historia que compartimos con otros diarios que además son amigos y, por tanto, respaldamos y os invitamos a leer y a compartir.

X