S’ajorna fins a un altre avís el Cicle de Cinema Solidari a l’Alfàs

S’ajorna fins a un altre avís el Cicle de Cinema Solidari a l’Alfàs

Es prorroga l’ajornament del Cicle de Cinema Solidari, del Festival de Cinema de l’Alfàs, fins a un altre avís. Es tracta d’una decisió adoptada d’acord amb les mesures restrictives decretades per la Generalitat Valenciana, per a frenar la propagació de la Covid-19 i el col·lapse sanitari.

Tant des de la regidoria de Cultura, com de l’organització del Festival de Cinema de l’Alfàs, s’informa igualment els seguidors del cicle de cinema solidari que es reprendrà la secció quan la situació s’estabilitze i s’avisarà amb temps suficient.

Sobre aquest cicle, recordar que ha aconseguit fer-se un buit en el panorama cultural de la Marina Baixa. Una secció consolidada on es pot gaudir del millor cinema d’autor, amb pel·lícules premiades en els principals festivals de cinema i la majoria de les vegades en versió original subtitulada. El Cinema Solidari compleix dos objectius fonamentals. D’una banda aconsegueix que el Festival de Cinema no se cenyisca exclusivament a una quinzena del mes de juliol, i mantinga un nexe d’unió amb els veïns de la comarca al llarg de l’any, oferint un altre tipus de pel·lícules que difícilment poden veure’s a les sales convencionals. Però a més i d’altra banda, compleix amb una important funció social com és divulgar el treball d’ONGs involucrades a oferir major qualitat de vida als col·lectius més desfavorits.

Des dels seus inicis, el Festival ha aconseguit recaptar més de 38.000 euros, diners destinats íntegrament a Metges Sense Fronteres, Ajuda en Acció, Amnistia Internacional, Estreles de Colors i Save the Children, i Aborigen View. Des de la regidoria de Cultura de l’Alfàs, el seu titular Manuel Casado, i des de la subdirecció del Festival de Cinema, Javier Pascual, incideixen en la temporalitat d’aquest ajornament, i quan les circumstàncies sanitàries canvien, es reprendrà per a continuar atenent la demanda existent.

Miércoles 28 de enero, Ayuntamiento de l’Alfàs del Pi

About The Author

Leave a reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Próximos Eventos

marzo

19ene(ene 19)18:0014jun(jun 14)20:00Alicante. Taller ¿Hablamos de libros?(enero 19) 18:00 - (junio 14) 20:00 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante (2), San Fernando,40Secciones:LetrasTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosAlicante. Taller ¿Hablamos de libros?

30ene(ene 30)20:1529may(may 29)20:15Las películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate .(enero 30) 20:15 - (mayo 29) 20:15 Sede Ciudad de Alicante - Universidad de Alicante, Avenida Dr. Ramón y Cajal, 1 AlicanteSecciones:CineTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosLas películas fundamentales de la historia de Hollywood. Análisis y debate

08feb(feb 8)20:0020sep(sep 20)20:00Campanya de Teatre del Mediterrani(febrero 8) 20:00 - (septiembre 20) 20:00 Fundación MediterráneoSecciones:Escena,TeatroTerritorio:L´Alacantí Etiquetas de EventosCampanya de Teatre del Mediterrani

En Twitter

INFORMACIÓN Y CULTURA CON TODOS-AS PARA TODOS-AS.

La información cultural es un compromiso de los medios, profesionales y colaboradores que desarrollan una labor transformadora y de madurez social que permite elevar la capacidad de percepción de la ciudadanía. Nosotros no sentimos parte de esta historia que compartimos con otros diarios que además son amigos y, por tanto, respaldamos y os invitamos a leer y a compartir.

X