L’Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert acull a partir d’aquest dimarts, a les 20 hores, una nova exposició del cicle ‘Art a la Casa Bardín’, de la mà de l’artista Miguel Sellers. La vicepresidenta i diputada de Cultura, Julia Parra, ha destacat que “amb la mostra ‘Extractes d’un diari màgic’ comissariada per Bernabé Gómez i que forma part de la tercera edició del cicle, es reprén el programa d’activitats presencials a la Casa Bardín”.
El projecte ‘Extractes d’un diari màgic’ de Sellers, llicenciat en Belles arts en la Universitat Miguel Hernández, s’origina a partir de dos diaris pictòrics personals que serveixen com a porta d’entrada a l’univers creatiu de l’autor. En aquestes pàgines, l’artista convida a contemplar la realitat des del seu punt de vista a través del mitjà pictòric, una visió ampliada de la vida plena de colors vibrants, figures imaginades i formes geomètriques, que enriqueix l’experiència del quotidià.
Per a això, l’espai de la Casa Bardín s’ha abordat mitjançant llenços de gran i mitjà format, obra sobre paper, escultures i la realització d’intervencions pictòriques específiques, realitzades amb objectes i materials oposats, a manera de gran Merzbau. Una mostra que comentaran artista i comissari a través d’una visita guiada programada per al dimecres, 15 de juliol.
Miguel Sellers, que prové de l’art urbà sota el pseudònim MISE, ve desenvolupant des de fa més de dues dècades un fidel i constant treball pictòric en el context urbà caracteritzat per la llibertat expressiva, la utilització de colors vius, l’ús de la cal·ligrafia i l’exploració de l’espai com a eix temàtic. Les seues investigacions artístiques giren entorn de la revaloració del procés creatiu, l’experimentació plàstica, la cerca de nous materials, la dissolució del marc i la relació art/vida en la creació artística.
En la tercera convocatòria de ‘Art a la Casa Bardín’ han sigut seleccionades cinc exposicions que conformaran la programació de 2020 de la mà de sengles artistes alacantins i els seus diferents conceptes i disciplines.
Comentarios