Per a riure amb Alfredo Sanzol i Taules Teatre. La nova comèdia d’un dels millors grups valencians de teatre amateur, Taules Teatre amb un text en castellà d’un gran autor.
Suciedad Anònima és un divertit embolic dirigit per Juan Luis Mira, director i autor professional amb llarga carrera artística, infatigable, que ha estrenat muntatges en l´Auditori de la Mediterrània. Suciedad Anònima és una adaptació escènica de l’obra de Alfreso Sanzol titulada originamente Aventura! que es representarà dissabte que ve 19 de febrer de 2022 a les 20 hores.
Taules Teatre torna a l´Auditori de la Mediterrània, escenari amb el qual manté una vinculació i una col·laboració especial. Flamant grup de teatre amateur guardonat amb un prestigiós Premi Max en 2019, uns mesos abans de l’esclat de la pandèmia a Europa.
El projecte d’aquesta comèdia teatral, Suciedad Anònima, ha nascut en plena pandèmia. El grup Taules Teatre, amb la direcció i l’enfocament personal de Juan Luis Mira que també ha presentat projectes escènics en l´Auditori de la Mediterrània, ha sabut trobar la manera d’adaptar el text d’aquesta enginyosa comèdia d’Alfredo Sanzol, assajar i posar en peus el projecte escènic.
La comèdia Brutícia Anònima ha sigut estrenada amb gran èxit al Pinós, a l’agost de 2021, i seleccionada, entre més de 100 propostes de tota Espanya en la I Mostra de Teatre d’Alcoi celebrada a la tardor de l’any passat i a més “Brutícia Anònima” acaba de ser premiada, a la fi de 2021, en la Mostra de Teatre del Perelló amb dos guardons, millor actor protagonista per a José Antonio Pérez Fresco i millor actriu de repartiment per a Victoria Muñoz. Premis que s’uneixen als més de 130 guardons que ha aconseguit Taules Teatre durant la seua llarga trajectòria teatral.
Aquesta representació teatral és un regal especial per als espectadors de l´Auditori de la Mediterrània que continuen donant suport a les arts escèniques.
Entrada gratuïta amb invitació en les taquilles del Auditori de la Mediterrània durant la setmana de la representació d’aquesta divertida comèdia.
Comentarios